loading...
اخبار و تحلیل بازار بورس و سهام و سهامیاب
کارشناس بازدید : 63 چهارشنبه 02 بهمن 1392 نظرات (0)

 

به گزارش خبرگزاری فارس، طولانی شدن سخنرانی ولید المعلم وزیر خارجه سوریه باعث شد که بان کی مون دبیرکل سازمان ملل به وی تذکر دهد.

بان کی مون از ولید المعلم خواست سخنرانی خود را به پایان برساند و از اظهارات وی علیه برخی مقامات غربی انتقاد کرد.

وزیر خارجه سوریه ضمن درخواست وقت بیشتر برای پایان دادن به سخنرانی خود به بان کی مون گفت: شما در نیویورک زندگی می‌کنید اما من در سوریه زندگی می‌کنم، من حق دارم درباره شرایط سوریه صحبت کنم.

وی افزود: پس از 3 سال رنج و سختی این حق ماست که حرف بزنیم.

بعد از چند دقیقه بان کی مون دوباره به معلم گفت: سخنرانی خود را تمام کنید و به قول خود عمل کنید. ولید المعلم در پاسخ گفت: سوری‌ها همیشه به وعده‌های خود عمل می‌کنند.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
خبری تحلیلی بازار بورس و سرمایه سیگنال خرید و فروش سهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3913
  • کل نظرات : 2034
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3861
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 84
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 764
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 6,193
  • بازدید سال : 22,639
  • بازدید کلی : 1,300,390