loading...
اخبار و تحلیل بازار بورس و سهام و سهامیاب
کارشناس بازدید : 427 چهارشنبه 09 بهمن 1392 نظرات (24)

ارسال شد

 

آن دسته از کاربرانی که ایمیل را دریافت نکرده اند قسمت Spam ایمیل خود را چک کنند. در صورتیکه در آن قسمت هم نبود ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اند که لازم است نسبت به اصلاح ایمیل اقدام نموده و به SafeBourse@gmail.com اصلاح ایمیل را اطلاع رسانی نمایند.

 

 

معرفی سهمی با بازدهی %200 الی %300

 

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط hamidrezayazdani در تاریخ 1392/11/12 و 22:43 دقیقه ارسال شده است

با سلام و تشکر نظر شما را در مورد کروی میخواستم بدونم ؟با توجه به اینکه تازه از مجمع خارج شده احتمال اصلاح تا کجا داره و اهداف سهم ؟ با تشکرشکلک
پاسخ : با سلام
دوست عزیز کروی سهم خوب و کم ریسکی است و با توجه به حمایت حقوقی خود به نظر به سختی زیر 300 تومان ریزش کند هدف میانمدت این سهم 420 تومان می باشد.اگر دوست داشتید می توانید این سهم را با مداران و خساپا که در آینده رشد شارپی را تجربه می کنند جابجا کنید.
با تشکر

این نظر توسط reza در تاریخ 1392/11/11 و 23:27 دقیقه ارسال شده است

با سلام spam ایملم را چک کردم وایمیلم درست وارد کردم
ولی سیگنال خرید شما را ندارم لطفا برای ما هم بفرستید متشکرم.
پاسخ : به SafeBourse@gmail.com ایمیل بزنید

این نظر توسط milad در تاریخ 1392/11/11 و 23:09 دقیقه ارسال شده است

استاد عزیز سلام ایمیل بنده به دستتان رسید ؟ در قسمت تماس با ما هم ثبت کردم میشه من رو هم مورد عنایت قرار دهید؟!
پاسخ : به SafeBourse@gmail.com ایمیل بزنید

این نظر توسط محمدجواد در تاریخ 1392/11/11 و 23:08 دقیقه ارسال شده است

باسلام .علی رغم اینکه من عضو هستم ولی متاسفانه این معرفی سهم جدید برای من ارسال نشده است.باتشکر
پاسخ : به SafeBourse@gmail.com ایمیل بزنید

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1392/11/11 و 22:56 دقیقه ارسال شده است

استاد سلام
من تازه عضو شدم ، میشه برای من هم سیگنال را بفرستین
سپاسگذارم
پاسخ : به SafeBourse@gmail.com ایمیل بزنید

این نظر توسط بهمن در تاریخ 1392/11/11 و 21:44 دقیقه ارسال شده است

سلام لطفا متن خبر فوری رابرایم بفرستید
پاسخ : به SafeBourse@gmail.com ایمیل بزنید

این نظر توسط رضاجاویدفر در تاریخ 1392/11/11 و 19:27 دقیقه ارسال شده است

باسلام وخسته نباشید

من درسایت ثبت نام کردم ولی متاسفانه این ایمیل رو دریافت نمی کنم.ممکنه لطفا بررسی کنین؟
ممنون بابت زحماتی که می کشین
رضاجاویدفر
پاسخ : به SafeBourse@gmail.com ایمیل بزنید

این نظر توسط محسن در تاریخ 1392/11/11 و 13:13 دقیقه ارسال شده است

باز هم سلام و عرض ادب ، در مورد چکارن چه توصیه ای دارید چون با قیمت 7722 خرید کردم والان هم که قیمت پایین تر از خرید من
پاسخ : با سلام
دوست عزیز
چکارن را برای هدف 1150 نگهداری کنید.
یک توصیه:
برای کم کردن ریسک خود این سهم را از قیمت 835 به بعد به میزان %10 عرضه کنید و همین کار را تا هدف 1150تومان پله ای انجام دهید.
هدف:
شاید سودتان کاهش بیابد ولی در مقابل ریسکتان نیز کاهش می یابد.
با تشکر

این نظر توسط ابوالفضل در تاریخ 1392/11/11 و 11:33 دقیقه ارسال شده است

با سلام
بنده عضو هستم ولی برای من دفعات گذشته نیز ارسال نشده یا اگر ارسال شده قابل رویت نبود متشکرم
پاسخ : با سلام
دوست عزیز اگر در دریافت این سیگنال به مشکل خوردید لطفا از طریق (تماس با ما)اطلاع دهید.
با تشکر

این نظر توسط hamidrezayazdani در تاریخ 1392/11/11 و 11:13 دقیقه ارسال شده است

با تشکرشکلک
پاسخ : با سلام
ممنون از حمایت شما
با تشکر


کد امنیتی رفرش
1 2 3 صفحه بعد
درباره ما
خبری تحلیلی بازار بورس و سرمایه سیگنال خرید و فروش سهام
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 3913
  • کل نظرات : 2034
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 3861
  • آی پی امروز : 71
  • آی پی دیروز : 70
  • بازدید امروز : 300
  • باردید دیروز : 264
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 1,911
  • بازدید ماه : 5,716
  • بازدید سال : 22,162
  • بازدید کلی : 1,299,913